"Onni"

"Onni"
Onni asuu täällä

sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Yökyöpelin mietteitä...

Nyt menossa yövuoro 2/2. Ei oo enää pitkä aika niskapoimu-ultraan.

Viime yö meni aika synkissä merkeissä. Raskausoireet on lieventyny ja siitä johtuen päähän on tullu kaikenlaisia kauhuskenaarioita. Lueskelin eilen monta tuntia keskenmenoista ja kemiallisesta tyhjennyksestä. Ei kovin hyvä idea. Mutta mulla ei vieläkään oo mitään muta todistetta raskaudesta ku ne raskaustestit... Tai nehän meni roskiin. Nyt mulla on enään kuva niistä.

Onneksi oon kuullu myös rohkasevia kommentteja ja vertaistukea, Aika hullua. Raskaudessa voi tapahtua MITÄ vaan. On ne sikiöt kovia sissejä.

Jossain ulkomailla (*lähde, joku keskustelupalsta :D)  lääkäri antaa sukupuoliarvion jo tämän ekan ultran perusteella.

Mitenhän sitä pääsis vähän sellaseen "happy thoughts" mielentilaan. Onneks tää yö on ollu sitte rauhallisempi tällasten ajatusten suhteen. Mulla ollu aikamoisia kipuja aaselässä ja ne vieny huomiota raskaudelta mutta onneks nekin näyttää nyt helpottuneen.

Aika vahvasti alkaa näyttää siltä että tänä vuonna eka yhteinen joulu. <3 Pitää vielä ens viikon perjantaihin oottaa ni näkee että mitkä päivät saan vapaaks. Toivottavasti siinä on useempi päivä ni ei tartte ihan pikavisiitille lähtee anoppilaan. Matkaa on kuitenki useempi tunti. Viimiset kolme vuotta oon ollu töissä koko joulun ja sitä edellisenä olin aaton töissä ni onhan se mukavaa pitkästä aikaa päästää kunnon joulua viettään. Me kyllä ollaan kyllä järkätty kaikenaista sinne ympäille tai sitte oon kävässy vanhempien tykönä työvuorojen välissä mutta eihän se oo sama. Oon aina tykänny joulusta nyt kun mulla on "oma perhe" niin saa siihen vähän uutta twistiä.

-Emma, 11+6  

1 kommentti:

  1. Minulla esikoisesta ensimmäinen oire, mikä sai epäilemään raskautta, oli kovat alaselkäsäryt. Ajattelin ensin, että jopa tulee uusia kuukautisoireita, mutta oireiden pitkittyessä ja kuukautisten yhä pysyessä pois tuli mieleen testin tekeminen.

    VastaaPoista